Σάββατο, 13 Ιουνίου 2015

Taylor Swift - Bad Blood ft. Kendrick Lamar


Καρπούζι: Σύμμαχος στην αποτοξίνωση και την απώλεια βάρους

Θυμάστε πόσο πολύ απολαμβάνατε να τρώτε καρπούζι στην παιδική σας ηλικία;
Είναι γνωστό ότι το καρπούζι συνεισφέρει στην ενυδάτωση του σώματός σας κάτω από τον καυτό ήλιο. Αξιοσημείωτο όμως είναι ότι το καρπούζι είναι κάτι παραπάνω από αναζωογονητικό και νόστιμο. Το καρπούζι είναι σπουδαίο λόγω της ιδιότητάς του να «καθαρίζει» τον οργανισμό, λειτουργεί ως αρωγός για την απώλεια βάρους αλλά και γενικότερα για τη συνολική σας υγεία. Μην αφήσετε να σας ξεγελάσει η αίσθηση του ότι είναι «ελαφρύ φρούτο»! Είναι γεμάτο από θρεπτικά συστατικά!

Το καρπούζι προσφέρει έναν ανέξοδο τρόπο για να σας βοηθήσει να καθαρίσετε το σώμα σας από τις τοξίνες και να χάσετε βάρος. Ένα φλιτζάνι μερίδα καρπουζιού έχει μόνο 47 θερμίδες. Πράγματι, το καρπούζι αποτελείται από 92% νερό, αλλά το υπόλοιπο 8% είναι γεμάτο από θρεπτικά συστατικά και πολλαπλά οφέλη για την υγεία σας! Το καρπούζι συστήνεται από το Αμερικανικό Συμβούλιο της Άσκησης (American Council on Exercise) σαν μια υγιεινή επιλογή διαιτητικού τροφίμου.

Καρπούζι: Σύμμαχος στην αποτοξίνωση και την απώλεια βάρους

Πώς το καρπούζι βοηθά στην αποτοξίνωση, στην απώλεια βάρους και την υγεία σας

1. Σχηματίζει ένα εξαιρετικά αλκαλικό περιβάλλον στο σώμα
Είναι γνωστό ότι τα λιποκύτταρα έχουν τοξικότητα και είναι όξινα. Το σώμα σας λοιπόν, δεν θα «ξεφορτωθεί» τα λιποκύτταρα, αν έχετε ακόμα όξινο περιβάλλον.
 
2. Περιέχει υψηλή ποσότητα κιτρουλίνης

Δημιουργεί μια διουρητική δράση (συχνή ούρηση), κάνοντας τις τοξίνες να φύγουν από το σώμα σας. Η κιτρουλίνη δημιουργεί την αργινίνη, η οποία απομακρύνει την αμμωνία και άλλες τοξίνες από το σώμα. Επίσης, η αργινίνη ενισχύει το νιτρικό οξύ, το οποίο βελτιώνει τη ροή του αίματος. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η αποτοξίνωση με το καρπούζι λειτουργεί τόσο καλά.

3. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες που βοηθούν στο να κρατήσουν το παχύ έντερο καθαρό, «καθαρίζοντας» με αυτό τον τρόπο και το σώμα σας.

4. Περιέχει γλουταθειόνη, η οποία βοηθά στη βελτίωση της ηπατικής λειτουργίας. Το σώμα σας την χρειάζεται, για να αρχίσει η διαδικασία της αποτοξίνωσης. Η γλουταθειόνη είναι το πιο ισχυρό αντιοξειδωτικό του οργανισμού καθώς και ο βασικός παράγοντας αποτοξίνωσης.

5. Αποτελεί καλή πηγή καλίου

Αυτό εξισορροπεί τις υψηλές ποσότητες νατρίου που υπάρχουν στη διατροφή μας, υποστηρίζοντας με αυτόν τον τρόπο τα νεφρά σας και αυτό είναι πολύ σπουδαίο όταν επέρχεται η αποτοξίνωση.

6. Προλαμβάνει τις ρυτίδες!
Το καρπούζι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε λυκοπένιο. Το λυκοπένιο βοηθά στο να επιβραδύνονται οι επιπτώσεις της γήρανσης οι οποίες οφείλονται στην οξείδωση που γίνεται στο σώμα σας, η οποία με τη σειρά της προκαλεί ρυτίδες και κηλίδες.

7. Μειώνει τις φλεγμονές
Η φλεγμονή είναι βασικός συντελεστής σε συνθήκες όπως άσθμα, αρτηριοσκλήρωση, διαβήτης, καρκίνος του παχέος εντέρου και αρθρίτιδα. Επομένως, μικρότερη φλεγμονή σημαίνει αυτόματα και χαμηλότερο τοξικό φορτίο στο σώμα.

Τα υπόλοιπα φρούτα και λαχανικά που βοηθούν
· Τα κεράσια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νερό και φυτικές ίνες και σε συνδυασμό με την αντιφλεγμονώδη δράση, βοηθούν στην απώλεια βάρους. Επιπρόσθετα, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά, τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση των ελευθέρων ριζών, στην επισκευή των βλαβών που γίνονται στα κύτταρα και συνδέονται επίσης με τη βελτίωση του ύπνου! Κρατήστε λοιπόν ένα μπολ με κεράσια στο ψυγείο σας, για την επόμενη φορά που θα ψάξετε για μια γλυκιά απόλαυση.

· Οι ντομάτες έχουν πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, το οποίο βοηθά να κρατήσει μακριά την αφυδάτωση που σχετίζεται με το αίσθημα της πείνας. Επιπλέον, με την υψηλή της περιεκτικότητα σε κάλιο, η οποία είναι σημαντική για την εξισορρόπηση της διατροφής με υψηλά επίπεδα νατρίου, επομένως μπορεί να μειώσει το πρήξιμο στην κοιλιά.

· Η κόκκινη πιπεριά περιέχει καψαϊκίνη, η οποία είναι ένα φυτοχημικό που κάνει αυτό το πιπέρι τόσο καυτερό! Η καψαϊκίνη μπορεί να βοηθήσει στην αποτοξίνωση του παχέος εντέρου, βοηθώντας έτσι, στη σωστή λειτουργία του πεπτικού.

· Τα σμέουρα είναι γεμάτα φυτικές ίνες και νερό - 2 πράγματα δηλαδή που προωθούν την αποτοξίνωση και την απώλεια βάρους! Είναι τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες άρα χρειάζεται μεγαλύτερο χρονικό διάστημα για να γίνει η πέψη τους, βοηθώντας σας έτσι να αισθάνεστε χορτάτοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Επειδή ακριβώς τα σμέουρα περιέχουν αδιάλυτες φυτικές ίνες, θα βοηθήσουν επίσης στο να κρατήσουν το σώμα σας σε φόρμα, πράγμα το οποίο βοηθά στην απώλεια βάρους. Ρίξτε λοιπόν μερικά πάνω από το παγωμένο γιαούρτι σας, για μια υγιεινή και γλυκιά «απόδραση».

· Πράσινα φασόλια: γνωστά και ως αμπελοφάσουλα, είναι χαμηλά σε θερμίδες, πλούσια σε φυτικές ίνες, και μια καλή πηγή ασβεστίου. Επειδή όμως η διαδικασία μαγειρέματος αφαιρεί μερικά από τα θρεπτικά συστατικά τους, προσπαθήστε και να τα τρώτε ωμά ή να τα μαγειρεύετε στον ατμό!

· Μάνγκο: Εάν συναντήσετε κάποιον που λέει ότι δεν του αρέσει μάνγκο, σκεφτείτε ότι απλώς ψεύδεται. Τα μάνγκο είναι εξαιρετικά από θέμα νοστιμιάς. Δεν είναι μόνο το γεγονός ότι αυτό το φρούτο είναι γλυκό και ζουμερό, αλλά βοηθά επίσης στο να μειώσει το σωματικό σας λίπος.

· Κολοκυθάκια: Ως λαχανικά της καλοκαιρινής περιόδου, τα κολοκύθια μπορούν να σας βοηθήσουν να παραμείνετε λεπτοί επειδή είναι πλούσια σε νερό και φυτικές ίνες. Φάτε τα λοιπόν άφοβα και θα κάνετε τα δύο πιο σημαντικά πράγματα όταν θα θέλετε να διαχειρίστειτε το βάρος σας: αυξημένη συχνότητα διούρησης αλλά και καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας.

Με την συνεργασία της Γεωργίας Καπώλη, Κλινικής Διαιτολόγου- Διατροφολόγου, ΜSc Επιστημονική Διευθύντρια Κέντρου Διαιτολογικής Υποστήριξης & Μεταβολικού Ελέγχου ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Νεμέας, Αντιπροέδρου Ελληνικής Διατροφολογικής Εταιρείας.

http://www.life2day.gr/2015/06/efkoli-diaita-apotoxinwsis-me-kalokairina-froutalachanika/

Major Lazer & DJ Snake - Lean On (feat. MØ) (Official Music Video)


Πες μου ποιον μήνα γεννήθηκες, να σου πω πόσο συχνά θα αρρωσταίνεις...

Πες μου ποιον μήνα γεννήθηκες, να σου πω πόσο συχνά θα αρρωσταίνεις...

Οι γεννημένοι τον Μάρτιο κινδυνεύουν περισσότερο από διάφορες καρδιακές παθήσεις, τον Ιανουάριο έχουν μεγαλύτερη τάση για υπέρταση και καρδιομυοπάθεια, τον Φεβρουάριο για καρκίνο των πνευμόνων, οι γεννημένοι τον Απρίλιο για στηθάγχη και χρόνια ισχαιμία του μυοκαρδίου και οι γεννημένοι τον Σεπτέμβριο για συχνούς εμετούς

Πες μου ποιον μήνα γεννήθηκες, να σου πω πόσο συχνά θα αρρωσταίνεις και από τι. Ακούγεται λίγο σαν ένα είδος ιατρικής αστρολογίας, αλλά -καθ' όλα αξιοσέβαστοι- Αμερικανοί επιστήμονες βρήκαν ότι υπάρχει όντως συσχέτιση ανάμεσα στον μήνα που έχει γεννηθεί κάποιος και στην κατάσταση της υγείας του στην κατοπινή ζωή του. Έτσι, όσοι έχουν γεννηθεί τον Μάιο, κινδυνεύουν λιγότερο να αρρωστήσουν από οτιδήποτε, ενώ όσοι γεννήθηκαν Οκτώβριο, είναι οι πιο...γκαντέμηδες, αφού αυτοί είναι γενικά και οι πιο αρρωστιάρηδες.
Οι ερευνητές του Ιατρικού Κέντρου και του Ινστιτούτου Επιστήμης Δεδομένων του Πανεπιστημίου Κολούμπια της Νέας Υόρκης, με επικεφαλής τον επίκουρο καθηγητή βιοϊατρικής πληροφορικής Νίκολας Τατονέτι, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό του Αμερικανικού Συλλόγου Ιατρικής Πληροφορικής (Journal of American Medical Informatics Association), ανέλυσαν ιατρικά ιστορικά 1,7 εκατ. ασθενών και συσχέτισαν 1.688 ασθένειες με τον μήνα γέννησης κάθε ατόμου.

Η στατιστική ανάλυση έδειξε ότι για 55 παθήσεις υπάρχει σαφής συσχέτιση του σχετικού κινδύνου εμφάνισης της νόσου με τον μήνα γέννησης του ασθενούς. Οι ερευνητές διευκρίνισαν πάντως ότι δεν πρέπει να πανικοβάλλεται κανείς (ιδίως αν έχει γεννηθεί Οκτώβριο), καθώς ο σχετικός παράγων κινδύνου είναι μικρός, αν συγκριθεί με άλλους πολύ σοβαρότερους παράγοντες, όπως η κακή διατροφή και η έλλειψη σωματικής άσκησης.

Προηγούμενες μικρότερες μελέτες για επιμέρους παθήσεις, όπως το άσθμα και η διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ), είχαν δείξει επίσης ότι υπάρχει συσχέτιση ανάμεσα στις νόσους αυτές και στην ημερομηνία γέννησης. Η νέα μελέτη, που είναι η μεγαλύτερη του είδους της μέχρι σήμερα, έδειξε ότι όντως ότι όσοι έχουν γεννηθεί Ιούλιο και Οκτώβριο, κινδυνεύουν περισσότερο από άσθμα, ενώ για τη ΔΕΠΥ ο κατ' εξοχήν μήνας κινδύνου είναι ο Νοέμβριος.

Οι γεννημένοι τον Μάρτιο κινδυνεύουν περισσότερο από διάφορες καρδιακές παθήσεις (όπως κολπική μαρμαρυγή, καρδιακή ανεπάρκεια και στένωση της μιτροειδούς βαλβίδας), καθώς και από καρκίνο του προστάτη. Οι γεννημένοι τον Ιανουάριο έχουν μεγαλύτερη τάση για υπέρταση και καρδιομυοπάθεια, οι γεννημένοι τον Φεβρουάριο για καρκίνο των πνευμόνων, οι γεννημένοι τον Απρίλιο για στηθάγχη και χρόνια ισχαιμία του μυοκαρδίου και οι γεννημένοι τον Σεπτέμβριο για συχνούς εμετούς.

Οι γεννημένοι τον Οκτώβριο κολλάνε πιο εύκολα λοιμώξεις του ανώτερου αναπνευστικού (π.χ. κρυολογήματα), καθώς και σεξουαλικά μεταδιδόμενα νοσήματα, ενώ τους τσιμπάνε πιο συχνά διάφορα έντομα (ευτυχώς μη δηλητηριώδη!).