Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

Μάθημα ζωής από μία 12χρονη

Μία σπάνια πάθηση, που δεν επιτρέπει στα πόδια της να αναπτύσσονται και να ανταποκρίνονται ανάλογα με το υπόλοιπο σώμα της, οδηγεί μία 12χρονη μαθήτρια στον ακρωτηριασμό του αριστερού της ποδιού. Η εναλλακτική της επιλογή θα ήταν αρχικά να υποβληθεί σε επέμβαση μερικού ακρωτηριασμού και των δύο ποδιών. Η μικρή Αλίσια Κρουκ πριν περάσει την πόρτα του χειρουργείου έχει σαν τελευταία επιθυμία μία τελευταία συμμετοχή με την ομάδα μπάσκετ του σχολείου της. Κι αυτή έγινε πραγματικότητα.

Το κοριτσάκι από το Μίσιγκαν, με απίστευτη για την ηλικία της ωριμότητα και αντίληψη του προβλήματός της, έδωσε μαθήματα ζωής σε όλους. Απλώς δείτε πώς αντιμετωπίζει τη δύσκολη για αυτή πραγματικότητα...

«Είδα ένα όνειρο με μία ακρωτηριασμένη μητέρα να παρακολουθεί τα παιδιά της να παίζουν ποδόσφαιρο και μπάσκετ. Αυτό είναι το δικό μου σώμα, το δικό μου πόδι, η δική μου ζωή και ξέρω πως ο Θεός μού έστειλε μήνυμα για την απόφασή του. Επέλεξα να γίνω μελλοντικά μια μητέρα που θα μπορεί να παίζει με τα παιδιά της. Όταν μεγαλώσω θέλω να παίζω με τα παιδιά μου κι όχι να είμαι θεατής. Δεν θέλω να έχω πόδια που είναι στο μισό μέγεθος από το φυσιολογικό. Και ήθελα να παίξω σε έναν κανονικό αγώνα μπάσκετ, για να δείξω κάποια μέρα στα παιδιά μου πως αγωνιζόμουν κι εγώ και με τα δύο πόδια! Πείτε σε όλα τα παιδιά πως όσο διαφορετικός κι αν είσαι, όποιος κι αν είσαι, ο Θεός είναι αυτός που σε δημιούργησε και είσαι όμορφος με κάθε τρόπο».

Το ερασιτεχνικό βίντεο τραβήχτηκε από τον περήφανο παππού της μικρής στον τελευταίο αγώνα της...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου