Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

Οι διακοπές ενός κροκόδειλου



Κυρία Κροκοδειλίνα στον Κύριο Κροκοδειλίνο:
"Αγάπη μου, λατρεία μου, γλυκέ μου, κουβαλιτή μου εσύ! Πάμε κάνα ταξιδάκι να ανανεωθούμε και να ζήσουμε τον έρωτά μας; Έχω βαλτώσει εδώ πέρα καλοκαιριάτικα. Πως θα βγάλουμε χειμώνα, αν δεν αλλάξουμε λίγο παραστάσεις και δεν ξεφύγουμε λίγο από τους χοντροιπποπόταμους που όλη την ώρα ρεύονται και αερίζονται και από τα κωλοβατράχια που τρώνε μύγες και φτύνουν τα κουκούτσια. Κάνε μου την χάρη!!!

Κορκοδειλίνος: " Ρε γυναίκα, δεν ζεις στον ίδιο βάλτο με έμενα; Δεν βλέπεις την κρίση που περνάμε; Έχουμε να φάμε ζέβρα εδώ και 3 χρόνια και όλο με ψάρια του γλυκού νερού την βγάζουμε. Τι τα θες τα ταξίδια; Και που να πας τελευταία στιγμή; Άντε να βρεις τώρα υδροβιότοπο που να είναι value for money."

Κροκοδειλίνα: " Σου έχω έκπληξη. Ποιός μου έστειλε μήνυμα; Μάντεψε ποιός;
Άσε θα σου πω. Ο ξάδερφος Κρόκι. Μας καλεί στο εξωχικό του. Μπορεί να μας φιλοξενήσει για όσο θέλουμε και λέει ότι θα τρώμε λουκούλεια γεύματα κάθε μέρα."

Κροκοδειλίνος: " Άντε ρε, ο Κρόκι: Γαμάτος τύπος ο ξάδερφός σου. Και τι σου έγραψε ακριβώς;"

Κροκοδειλίνα: " Κάτσε να σου διαβάσω.
Αγαπητή ξαδέρφη, με χαρά και μεγάλη προσμονή σας περιμένω στο νέο μου σπιτικό. Εδώ είναι πολύ καλά. Είναι γεμάτο αγριάνθρωπους που παίζουμε το παιχνίδι ποιός θα κλέψει τα περισσότερα πρόβατα και συνέχεια χάνω, άλλα τα χρεώνουν σε εμένα. Είναι γρήγοροι οι τύποι και καμουφλάρονται στο περιβάλλον. Πιο γρήγοροι από τα τσιτάχ και πιο καμουφλαρισμένοι από τα ιγκουάνα. Το καλό είναι ότι είναι όλοι μέρα πιωμένοι και παρεξηγούνται εύκολα, με αποτέλεσμα να βγαίνουν τα κουμπούρια. Ε, καταλαβαίνεις ότι μετά μου πετάνε κανένα από δαυτούς για να τον εξαφανίσω, αλλά τρώγοντας μεθώ και είμαι συνέχεια υπό την επίρροια της ρακής.  Εδώ με φωνάζουν Σηφαλιό και με αγαπάνε όλοι που τους βοηθώ στις βεντέτες τους. Εγώ τους λέω όλους σύντεκνους και τους τρώγω στην υγειά τους. Άσε που έχω γίνει και διάσημος. Όλοι την ώρα με παίζουν στα κανάλια. Δεν έχουν προβλήματα εδώ να ασχολούνται τα κανάλια τους και με παίζουν περισσότερο και από την Τρόικα που τρώει πληθυσμούς ολάκερους.
Να ζήσεις  Κρήτη λεβεντογέννα και Ελλαδάρα με την μαστούρα σου.
Σας περιμένω, ο Σηφαλιός ο τσικροκόδειλος σας."

Κροκοδειλίνος: " Γυναίκα, φύγαμε για τσι Κρήτη, καλή μου!!!!!! Πες το και στα λιοντάρια να κάνουμε μπούγιο."

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου